inget speciellt

Det mesta rullar på. Inget direkt intressant att berätta.

Har varit på två gästföreläsningar som till en början var bra men sen blev sega och alltför komplicerade, irrat runt i skollabyrinten p.g.a fel angiven sal, pluggat igenom de sista sidorna i kursböckerna.

Paniktvättat för att jag inte hade några strumpor helt plötsligt..

Jag har också varit nere i stan, behövde ju bl.a. ett nytt microlock, ehe..

Nä, nu ska jag inte ta upp Er dyrbara tid med att skriva en massa strunt, så det får bli allt för idag. På återseende! ;)

Kommentarer
Postat av: Elina

Åhhhmen Helena! Jag vill ha tätare uppdateringar , mer av allt !

2012-05-18 @ 15:43:37
URL: http://stockholmselina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0