Nya tag!

Tjena! Har varit lite off här ett tag men nu är jag tillbaka! Jag får väl ta igen lite och skriva om vad som hänt sen sist.

På dagarna har jag väl mest ägnat mig åt plugg, både i kursböckerna men också åt projektarbetet. Det kändes tufft och alltför mycket ett tag men nu går det bra! Det är en tröskel som man måste över tror jag. Nu har jag lyckats strukturera upp och plocka i sär det jobbiga i mindre och hanterbara bitar. Jag har också stiftat bekantskap med en del förkortningar,  vad sägs om CFC, US EPA, PBDE, T4, PBT, HAPs, PAH och POPs?



Träning har det blivit också såklart. Busskortet gick ut förra veckan så nu är det cykling som gäller framöver. Likaså har jag gjort mitt sista gympass  för den här terminen ( halvårskort), så nu blir det mer fokus på gången och annat.

Lite andra grejer: jag har äntligen tagit itu med en behövlig storstädning i lägenheten, fått se foto på nya bilen de har köpt där hemma, införskaffat mig två "nya" plagg på klädbytardag ( tyvärr var ett av dem för litet..) , lipat över två dokumentärfilmer om Brevik/Utöja och sist men inte minst, kammat hem ett VG på tentan!

Allt som allt så känns det som en nystart nu. Är positiv inför tiden som är kvar. För det är inte långt till sommaren!!! Det var grym summer-feeling idag förresten, tränade runt Sundsta i bara t-shirt och tights. Kunde lika gärna haft shorts. Varmt och gött va det i alla fall! Såg t.o.m flera under dagen som var ute och solade i bikini. Där går ju dock min gräns...

Avslutar med en bild på nya bilen hemma i Sandhult. Den får jag testa till sommarn! ( Det är en Mitshubishi bara så ni vet, jag hade i alla fall inte känt igen märket..)



Kommentarer
Postat av: Sigge

Najs,VG på tentan är ju asbra:) Snart kan du komma hem till Sandhult och ha det gött!



Kämpa på så länge.

2012-05-02 @ 08:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0