Överraskning, igelkott och släktkalas

Hehe, som ni vet är jag ju en liten luring ibland!
I helgen har jag nämligen varit hemma i Sandhult, helt utan förvarning! ( Det var bara mamma som visste)

Båda mina bröder har fyllt år i veckan, Rasmus 13 i tisdags och Fredrik 18 idag, så vi hade kalas igår. Det var inte alls säkert att jag skulle komma, jag antog att jag skulle ha såpass mycket att göra med plugget. Men jag har studerat flitigt så jag kände jag kunde kosta på mig en pluggfri helg där hemma! Och så kom jag på att det kunde bli som en överraskning för brorsorna. :)

Så jag har tagit det hyfsat lugnt ( så lugnt det nu går hemma på Björkvägen 6 ).  På kalaset var det trevligt med att träffa släktingarna igen, det var riktigt länge sen. Bl.a hade jag och brorsorna skoj med våra kusiner, lite lagom random sådär så började vi en teckningstävling där utmaningarna bestod av att rita en häst, gris och sen ett får. Farbror Rolle var enhällig domare. :P

Under helgen fick vi också syn på en livs levande igelkott som va på besök i trädgården. So cute!


Sigge med nya tillskottet i husgerådssamlingen.


Rasse med full Elfsborgsmundering.


Teckningstävling på hög nivå och på blodigt allvar. Stilpoäng, någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0