Seeegt...

Har varit en tung dag. På morgonen kände jag som ett tryck över bröstet, kan ju inte vara bra. Om det är början på en infektion så blir jag jäkligt arg, kommer då säkert från lillbrorsan som var förkyld i helgen. Men jag ska göra allt för att undvika detta.

Vidare så har jag under dagen haft lätt huvudvärk och känt mig allmänt seg. Vi hade föreläsning på eftermiddagen och slarverPelle hade glömt sin adapter så vi hade ingen powerpoint under halva tiden. Jobbigt att anteckna allt och behöva lyssna hela tiden...

Har även varit lite gasig i magen, tänkte lite ironiskt för mig själv att det säkert beror på att jag nördat så mycket fakta om svaveldioxid m.m , att svavelhaltiga gaser ökat i kroppen.... höhö

Meen, gött är i alla fall att jag och min grupp slipper redovisa i morgon. Vi har i grupper om 2-3 pers skrivit projektarbete under kursen, och ca hälften har valt ut av Pelle att redovisa i ca 15 min, samt kunna svara på frågor. Denna gången hade jag alltså tur och slipper det, i stället behöver jag bara granska ett arbete, läsa allas sammanfattningar (abstracts) och komma på ett par frågor att ställa. Vi får se hur allt ska gå till i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0