Tagga Eurovision!

Idag är det uppladdning för Eurovision Song Contest som gäller. Har just käkat go tacos och är därmed proppmätt. Men ska nog ändå kunna få i mig en ananas-smoothie sen som jag har tänkt göra till tävlingen börjar! :)

Har tyvärr inte sett semifinalerna, de var så himla långa ju ( 2 timmar). Men jag har kvar lite i minnet från "Inför eurovision"-programmen, och så får jag helt enkelt se sen vilka som kom med till finalen.

Lite tråkigt att inte dela denna mys-uppesittarkväll med familjen eller andra med TV och soffa. Är ju alltid kul att höra vad andra har för åsikter om låtarna också. Men men, man får lyxa till det bäst man kan!

Heja Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0