Dagens datum

...är 24 november. Vilket beyder att det bara är en månad kvar till julafton! Om ca 3 veckor åker jag hem till Borås och Sandhult igen för lite julstök. Men innan dess måste jag ju mysa lite i Karlstad också!
 
Därför har jag idag mega-storstädat för att kunna börja julpunta. Det är så roligt! Sätta upp nya gardiner, hänga girlanger lite här och var, ta fram tomtar stora som små. Jag är dessutom rätt pysslig av mig så det är inte omöjligt att det blir lite julpyssel också framöver. Och julmarknad! Jag har hört att det är julmarknad i Mariebergskogen nästa helg, får se om jag får med mig någon dit!
 
Julstämning är väl inget som jag kan påstå har infunnit sig än dock. Känns liksom lite abstrakt när det är typ åtta plusgrader ute. Men som sagt, man får börja i hemmet! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0