Det där med arbete i grupp

Jag är inget fan av grupparbete. Nästan alltid blir det jag som får styra upp, ta initiativ och göra det mesta. Ofta är det problem med att någon i gruppen inte gör det den ska, inte dyker upp på möten etc. Nepp, jag föredrar att sköta mig själv, då vet jag att det blir bra och som jag vill ha det.

Därför är jag glad att ännu ett grupparbete är över. Efter många om och men har min grupp nu får ihop vårt PM på 6-7 sidor som var uppgiften. Det gick trögt och jag var ganska frustrerad i början av denna process, men nu på slutet gick det betydligt bättre ( mycket p.g.a. att jag tog tag i viktiga delar). Särskilt gött att vi blev färdiga redan idag, deadlinen är faktiskt på fredag!

I och med detta så är turismkursen över! Nu blir det fokus på mina tre minikurser resten av terminen. Har halkat efter lite med dem under denna tid så nu har jag en del att ta tag i. Ibland känns det som det aldrig tar slut..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0