Novemberdepp

De senaste dagarna har inte varit så bra. Känns jobbigt med november, det är liksom den tråkiga månaden mellan september/oktobers fina höstfärger och decembers julstämning. En grå, mörk månad. Man känner att mörkret kommer fortare för varje dag.

Dessutom är jag inte frisk. Det började i tisdags kväll med att jag fick vrålont i halsen. Sådär så att det gör jätteont varje gång man sväljer. Halsen är lite bättre idag men jag är trött, har lite huvudvärk.

Studiemotivationen är på rymmen.Samtidigt som jag har rätt mycket att göra. Ingen bra kombination. Har flera inlämningar som ska in inom kort. Och tre böcker att läsa, två seminarier och ett grupparbete som ska göras inom loppet av några veckor. Just nu känns det som det aldrig kommer ta slut.

Men det är väl bara att tugga på, och hoppas det blir bättre. Antar att jag får försöka hitta ljuspunkter i tillvaron. Ni får gärna hjälpa till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0