Upp till bevis!

 
I morgon gäller det, upp till bevis för årets julkalender! Om det är någon som har missat detta så är det alltså en uppföljare till Mysteriet på Greveholm (1996) som vi kommer få se.
 
Eftersom Mysteriet på Greveholm är typ den bästa julkalendern ever så är jag något kluven till en uppföljare av detta slag. Det känns som antingen blir det succé eller fiasko. Men lita på att jag, och säkert många andra, kommer analysera den i detalj och jämföra den med orginalet. Om det nu ens går att jämföra..
 
Jag har laddat upp med att kolla på gamla avsnitt och inslaget om julkalendern i"Go kväll". Så jag är peppad!
Även om den antagligen inte kommer kunna toppa 1:an så är ju spökena Staffan och Jean och slottet med . Och det är ju alltid (oftast) trevligt och mysigt med julkalender! Dessutom har jag idag inhandlat en chokladkalender, passar bra att öppna i samband med avsnitten. Barnsligt? Äsch, man ska ju ha barnasinnet kvar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0