Bad day for me- good day for you

Idag har jag varit trött, tjurig och rent av lite arg. Ingen bra dag alltså. En sån dag som allt verkar gå emot en.

Det regnade när jag cykla till skolan i morse. Typiskt!
På föreläsningen fick vi ingen paus, utan satt bara och lyssna i nästan två timmar. Gäsp!
När jag skulle cykla hem igen upptäckte jag att det var punktering på bakhjulet. Någon vid skolan som saboterat? Tog mer än dubbelt så lång tid att ta mig hem. Damn it!
Hemma hade jag ingen mat, och noll inspiration. Blä!
Huvudvärk stora delar av dagen. Aj!

Men som tur var fick jag reda på att denna dag varit betydligt bättre för en annan. Min duktige bror har nämligen klarat körkortet idag! STORT GRATTIS! Känns konstigt att vi alla blir så stora så fort...

I morgon ska jag iväg på exkursion med min turismkurs och åka runt i nordvästra Värmland. Mårbacka, Borgvik,Sunne, Årjäng och Arvika är destinationerna. Återkommer på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0