Bara massor utav plugg

Idag har jag avverkat ett halvflummigt seminarium om landskapet som resurs. Man skulle läsa en skönlitterär bok som hade någon koppling till ett landskap. Jag läste Göran Tunströms "Berömda män som varit i Sunne", som kan summeras som en väldigt annorlunda bok. Lite skum sådär.

Annars kämpar jag på med sista boken till tentan. Den är tjock och på engelska, samt har en extremt tråkig uppbyggnad. Eftersom jag inte tyckte det var värt att slänga ut 450 spänn på att köpa den har jag lånat den som e-bok. Priset jag får betala är dock då att sitta framför datorskärmen och läsa. Inte direkt optimalt. Både fysiskt och psykiskt jobbigt faktiskt.
 
Men idag är det ju ändå fredag, och snart helg. Ska försöka koppla bort plugget och köra hårt i början av nästa vecka istället. Det låter som en bra strategi det tycker jag.
Nu börjar X-faktor, så hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0