Effektivitet

Sitter just nu och tar igen mig framför svtplay efter en arbetsam dag. Skämmer bort mig med lite kinapuffar som jag plötsligt blev så sugen på . Farligt goda!

Dagen har varit rätt effektiv, kan ju vara jobbigt att göra det ena efter det andra, men man blir så nöjd när man till sist är färdig med allt.

Jag började i ottan, gick upp vid 7 för att gå till tvättstugan. Körde flera tvättar, och varvade det med storstädning. Var sen ute på en löprunda, handlade mat och lagade middag. Samt läste ut sista kapitlet i en av turism-böckerna.

Som sagt är det gött när det blir ordning och reda. Och man vet att nu har jag bockat av de här mindre roliga grejerna på att-göra-listan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0