Nu e de klippt!

Äntligen har det blivit av -besöket hos frissan. Har en tendens att skjuta upp sånt där. Jag är en sån typ som sällan går till frisören, men när jag väl är där så klipps det rejält, så det syns! Vad är det annars för mening liksom?

Jag var på ett annat ställe idag än förra gången jag klippte mig här i Karlstad. Frisörerna var två utländska killar. Salongen hyfsat fräsch. Servicen och stämningen, sådär. Nöjd med klippningen, njaa.. Uppklippningen blev inte likadan på båda sidor, om man är uppmärksam så är vänstersidan något längre än den högra på vissa ställen, vilket ju är lite fail. Men men, det gick väldigt fort i alla fall ( var väl därför kanske) , var färdig på typ 20 min. Så nja, stället var väl lite B. Men har man inte lust att lägga mer pengar på klippning så har man ju inte det..

Ja, jag vet, snyggaste bakgrunden också.. Not

Kommentarer
Postat av: Elina

Det ser bra ut ! Jag klipper mig gärna och helst i Borås^^ man har sina egna favoriter :p

2012-10-24 @ 11:59:30
URL: http://stockholmselina.wordpress.com
Postat av: joss

På bilden ser det ju bra ut :) Jag är också sådär.Går sällan till frisören, men när jag väl gör det slutar det ofta med en kort page eller nåt... haha..

2012-10-24 @ 12:02:48
URL: http://jossiworld.blogg.se
Postat av: Helena

Ja, valde medvetet den bild som såg bäst ut...

2012-10-24 @ 19:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0