Prat

Regnig dag, men vad gör det när man kan va inne och ha trevligt sällskap?

Jag har nämligen tillbringat eftermiddagen med att hälsa på hos Emelie. Hon har nyss flyttat ifrån sitt korridorsboende till en egen större lya, som jag alltså var och besökte. Blev lite smått avis på att ha ett ordentligt kök med ugn, samt utrymme att röra sig på.
Men jag ska väl inte klaga, funkar ju trots allt bra med det jag har.

Jag blev bjuden på en grymt god lunch, och sen satt vi mest och tjöta om ditt och datt medan timmarna gick. Sådant behövs emellanåt!

Som om jag inte hade pratat nog för dagen, så snackade jag även med familjen på skype senare på kvällen. Som vanligt var jag omåttligt populär, då nästan samtliga familjemedlemmar ville ha varsin pratstund med mig.

Men nu har jag inte tänkt tjata mer, dags för lite "Solsidan" + "Hellenius hörna" innan läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0