Veckans snackis

Ja, ni kanske har läst om det i tidningarna. Det var nyligen skottlossning i Karlstad. I mitt bostadsområde...

Det skedde tydligen i torsdags vid sjutiden på kvällen. Det var ingenting som jag märkte av ( hörde eller såg) i alla fall. Och tur var väl det..

Känns ju lite konstigt att vara i mediernas centrum på nåt vis. Jag själv hade ingen koll alls, såg nån rubrik i Metro (värmland) på fredagen, men tänkte inte på att det kunde vara en riksnyhet. Senare ringde mamma och frågade om skjutningen. Jag hajade först inte ens vad hon pratade om. Men jo, det hade stått i Borås tidning, text-TV och allt möjligt. Tydligen ska flera inblandade ha varit boråsare.

Allt är i alla fall lugnt med mig. Om det nu är någon som associerat händelsen till mig som Karlstadbo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0