En tripp till IKEA

Helgen har präglats av ett besök på IKEA och efterföljande pyssel i lägenheten.
 
Första prioritet var att få tag i en lampskärm och en skohylla/ställ. I över ett år har jag nämligen saknat lampskärm. Har bara haft en glödlampa hängandes i taket, så jag kände liksom att det var dags nu..
Och någon form av skoförvaring var också ganska akut. Jag stod inte längre ut med alla skor som blev slängda hur som helt i min minimala hall och att det blev så himla skitigt.
 
Är därför glad att dessa gjejer nu är fixade!
Dessutom köpte jag lite tidsskriftssamlare och diverse lådor för att få lite ordning och reda.
En konstgjord krukväxt åkte också med i IKEA-kassen...
 
Bilder:
 
    
 Lampan gjorde verkligen skillnad, trots sin enkelhet.
        
 Istället för en hylla hittade jag dessa bra skoförvaringslådor!
 Slut med massa lösa papper och kollegieblock
liggandes i bokhyllan.
 
För sent kom jag på att det hade varit kul att ta "före" och "efter"-bilder.
Men det får väl bli en annan gång..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0