Ett ögonblick av panik

När jag skulle logga in på min blogg så fungerade det inte. Tänkte att jag råkade skriva fel lösenord. Försökte flera gånger. Vad hade hänt? Tryckte på knappen om att få ett nytt lösenord. Då fick jag beskedet att min e-postadress inte finns registrerad. What? Jag har ju haft samma hela tiden. Tankarna skenade iväg för ett par sekunder -tänk om någon kapat sidan?

Till sist kom jag på att jag ändrade i mina kontaktuppgifter senast jag var inne, och att jag därför fått ett annat användarnamn. Puh, vilken tur!

Nåväl, lite om bion kanske? Modig var en sevärd film, väldigt mysig och fint animerad. Roligt med de skotska rösterna. Handlingen var dock ganska förutsägbar. Men den hade ett bra budskap om att alla kan välja sin egen framtid, forma sitt eget öde.

Närmast på tur nu är resa till Eskilstuna imorgon. Det är nordisk landskamp som gäller. Vi är ett ganska stort gäng som ska dit ( med gång-mått mätt), tävlingen är ju på hemmaplan. Och faktiskt ska alla tre syskonen Sandmer med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0