Från det ena hemmet till det andra

Idag har jag ett par timmars tågresande framför mig. Ska nämligen åka hem till Borås nu i helgen. Jag gillar att åka tåg, man kan sova, läsa, plugga, ja lite vad man känner för.

Jag åker dit just nu av lite olika anledningar. Exempelvis p.g.a att det är sista helgen innan turismkursen börjar, och efter det kommer jag ju ha fullt upp. Och då skulle jag inte åka hem förrän i november.

Tänker även passa på att lämna tillbaka en jacka, som min slarver till lillebror glömde när vi var iväg i Eskilstuna. Han har säkert saknat den!

Dessutom är det ju Knalletrampen! Säsongens ( för mig) sista gångtävling som är på hemmaplan, den får man ju bara inte missa.. höhö. Nä, men den kan väl ses som en lämplig höstavslutning.

Har även tänkt att passa på att besöka min kära mormor och morfar. Sen får vi se om jag hittar på något mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0