Balkonghysteri

I helgen har det varit visning på balkonger i mitt bostadsområde. Det har varit mängder med folk runt ett par uppsatta partytält utanför mitt fönster. Folk verkar se fram emot denna möjlighet att få sin balkong renoverad. Och det kan man väl förstå. Min granne Anna-Lisa berättade att det huset vi bor i byggdes 1969, och att knappt något har gjorts sedan dess.
 
Jag har dock inte behövt bry mig om detta, eftersom jag inte har någon balkong. Jag önskar jag hade. Är ju härligt att kunna sitta ute och så nu på våren. Men det får bli i någon framtida lägenhet istället!
 
Har lyckats få gjort en hel del på hemtentan. Hellre att jag offrar någon timme på helgen än att få värsta paniken nästa vecka när jag dessutom har annat att göra. Det är min taktik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0