Besked!

Ny kurs, nya uppgifter att hugga in i! Den här kursen tror jag kommer bli intressant. Den heter Miljö och utveckling och vi kommer jobba en hel del med olika teman och fall. Inlämningsuppgifter, hemtenta och läsande av kurslitteratur de första fem veckorna. Den resterande delen kommer bestå av B-uppsats. Ser inte direkt fram emot just den men..

Under dagens andra föreläsning fick jag smita ut för min telefon ringde. Jag blev meddelad att jag fått jobbet som städare på hotell Scandic Plaza i Borås i sommar! :) Det känns roligt, de var alltså nöjda med mig på intervjun trots allt. Så nu är det bara lite administration och sånt som ska fixas, sen får jag börja planera min sommar!

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh grattis ! Vad roligt !:)

2013-04-03 @ 10:31:45
URL: http://stockholmselina.wordpress.com
Postat av: sigge

Grattis till jobbet:)

2013-04-03 @ 16:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0