Härliga Hellenius

Jag gilllar David Hellenius. Han har en otroligt go och skön stil, och besitter en enorm förmåga till att skapa en bra stämning. Rolig är han också!

Jag minns Hey Baberiba som var bland det första han gjorde i tv, tillsammans med Peter Magnusson och Christine Meltzer. Väldigt skoj var det! Nu nästan tio år senare kör David lite andra typer av program. För tillfället är det hälsomagasinet Helt sjukt som gäller. Jag har för övrigt har tänkt att kolla på det nu. Annars gillar jag Hellenius hörna, hoppas det kommer tillbaks snart med nya gäster. Det enda Hellenius-program jag inte följer är Let´s dance, det har jag tröttnat på för flera år sedan.
 
Har ni förresten tänkt på att Hellenius är ett rätt udda namn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0