Politik & ekonomi vs. häxor & vampyrer

Denna gråa dag har jag tillbringat inomhus. Huvudsakligt syfte har varit att kriga mig igenom två ganska tråkiga och jobbiga kapitel om handelsteori, utrikespolitik, finanskriser, WTO med mera. Många konstiga termer att försöka förstå sig på.

Då är det tur man kan koppla av med lite populärkulturistiska övernaturliga fenomen. Jag är för närvarande närmast besatt av den spännande boken Cirkeln. Jag undrar så hur det ska gå för de nyväckta häxorna i Engelsfors. Och vad, eller vem, är den mystiska onda kraft som hotar? 
 
Självklart blir det lite Vampire Diaries mellan varven också. Är nu i slutet på andra säsongen, och fortfarande bjuder varje avsnitt på nya överraskningar! Me like :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0