Run (in the) Forest Run

Äntligen är det möjligt att springa utomhus i motionsspåret igen! För inte alls länge sen var det fortfarande isigt och  blött på sina ställen. Men nu är det fritt fram med löparskorna!
 
Jag har nära till fint skogsområde med upplysta motionsspår. Det är toppen! Ett av mina önskemål när jag flyttade till Karlstad var närhet till skog. Det är så härligt med trädens grönska och stilla tystnad. Dit kan jag gå för att avslappnat promenera och fundera på livet eller köra ett hårt träningspass. Jag är ingen storstadsmänniska, jag tror att var jag än bosätter mig i framtiden så vill jag ha natur tillgänglig i det vardagliga livet.
 
Om jag vore ett djur säger jag ofta att jag vill vara en ekorre. Liten, snabb och smidig som hoppar från träd till träd. Ekorrar känns fria och de verkar ofta nöjda med livet. Ett plus att de är så grymt söta också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0