Färdigarbetat

Nu har jag jobbat min sista dag för den här sommaren. Gött! Bara att ladda om för att åka tillbaks till Karlstad och normaliteten om ett par dagar.
 
Jag är nöjd med att jag bytte jobb inför den här sommarn. Att jag testade något nytt, och inte jobbade ännu ett år på Posten. Det är bra för en, att komma till nya omgivningar och träffa nya människor. Jag känner att det var viktigt för mig. Jag behövde göra någonting annat, utvecklas som människa genom att få nya erfarenheter. Visst, det blev mindre pengar än "vanligt" i år, men pengar är ju inte allt. Det är heller inget större problem för mig, jag är ju trots allt en person som är sk. "ekonomisk sinnad".
 
I två dagar framöver är det packning som gäller. Typ alla kläder och en hel del andra grejer ska tillbaks till Karlstad. Får se om jag hinner med ett besök hos farmor också. Nu blir det lite söndagsmys för att fira att jag jobbat färdigt, gillas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0