Help!

Fick lite lätt panik nyss då jag kollade kau:s hemsida. Schemat för kursen som börjar i höst hade redan lagts upp, och jag kunde inte låta bli att tjuvkolla lite. Vilket jag kanske inte skulle gjort. Det klargjorde nämligen att allt kommer vara på engelska! Jag hade till viss del förvarnats om det tidigare i vår, men har väl lyckats förtränga det. Men nu kom det upp till ytan igen. Usch, det känns inte alls bra! Hur ska jag klara detta liksom? Kurslitteratur på engelska går väl an, men alla föreläsningar och seminarier och grupparbeten på engelska? Jag kommer ju dö typ. Så är känslan nu i alla fall.
 
Okej Helena, andas lugnt nu. Djupa andetag. Tänk att du kommer inte vara ensam. Dina klasskamrater befinner sig i samma sits. De flesta av dem är troligen bättre på engelska, men ändå. Jag ska klara det här. På någon sätt. Vet inte riktigt hur, men det gör jag. Eller???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0