Redo för avfärd

Puh! Har just kommit hem efter en rejäl cykeltur tur och retur till min farmor i Fristad. 44,10 min dit, och 59,00 minuter hem. Hemvägen är fett jobbig alltså, massa backar. Men det känns gött i kroppen såhär efteråt!
 
I morgon är det dags för mig att återvända till Värmland och Karlstad. Känns helt ok. Sommaren har varit lång, jag har varit ledig hälften och jobbat hälften, perfekt. Fint väder har det ju varit också så jag ska inte klaga. Det enda som inte blev av var någon längre semesterresa, typ utomlands. Men å andra sidan har jag ju det kvar till framtida somrar!
 
Förresten, det är inte bara jag som lämnar Sandhult i morgon. Min käre bror ska också börja studera, och flytta till Västerås! Han har tänkt börja på Sjukgymnastprogrammet på Mälardalens högskola. Herregud säger jag, när blev han så stor? Och "lillen" (Rasmus) börjar åttonde klass i morgon, och ska få en ny lärare och mentor. Mycket på gång med andra ord!
 
Utmaningen blir imorgon att lyckas få med oss allting i bilen. Vi har hyrt en bil som vi först ska åka med till Karlstad , och sen till Västerås. Både mina och Fredriks grejer ska in, plus fyra passagerare. Det lär bli knôkat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0