Barnasinnet kvar

Igår pratade jag en stund med båda mina bröder. Och jag måste säga att jag allt blev besviken på dem. Ingen av dem kollar nämligen på julkalendern! Har de ingen känsla för december-mys? Var finns barnasinnet?
 
För inte är det väl bara jag som är barnslig? Nejnej, så kan det inte vara. För mig är det självklart att man ska titta på julkalendern! Det har jag gjort alla år. Okej, utom ett då, när det var Allram Eest- den var så jävla dålig. Men annars så tittar jag! Även om den kanske inte är jättebra alla år ( jag får väl erkänna att jag inte heller är den direkta målgruppen), så är det ju en tradition och en mysig grej att se fram emot dessa mörka dagar. Det är i alla fall min åsikt! Bevara barnasinnet och mysstämningen!
 
Årets julkalender tycker jag faktiskt är bra, och rolig! Jag hade inga vidare förväntningar på den, hade i princip inte hört något om den, trodde att det skulle vara nån sorts mossig repris från förr. Men den har sin charm med kulturkrockar och uppmuntran om familjesammanhållning! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0