Första advent

Jahopp, då var vi inne i december månad. Snart är det jul och jag får träffa familjen igen! Men innan dess är det i vanlig ordning en hel del som ska göras..
 
Den här veckan har inte varit den bästa rent plugg-motivationsmässigt. I början av veckan kände jag mig bara trött på allt och brottades med återkommande huvudvärk. Det är lätt att då hamna i negativa och förvirrande tankar och klaga på det mesta. Men saker blir ju inte bättre för att man går runt och klagar. Det är bara att ta tjuren vid hornen och få det nödvändiga gjort. Som t.ex att traggla sig igenom en bok om landskapsupplevelse -teorier.
 
För att om möjligt pigga upp stämningen något så har jag i alla fall i veckan, lite varje dag, försökt göra det lite julmysigt i lägenheten. Julgardinerna är uppe och diverse tomtar, girlanger och broderade dukar har plockats fram. Tänkte jag skulle ta lite kort och visa, men det får bli en annan gång. Fint är det i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0