Fredag den trettonde (!)

Ingen bra dag för de vidskepliga. Tur att man inte tillhör den skaran. Varifrån kommer alla såna grejer ifrån egentligen?
 
Hittills har jag gjort något så ovanligt som att ta sovmorgon på en vardag. Tyckte att jag var värd det idag faktiskt. Igår höll jag mitt första föredrag, gick bra. Bara en kvar på onsdag. Sedan är det "jullov"!
 
Planerar för en relativt chill dag. Tänkte skriva ihop ett manus till nästa föredrag. Det ska handla om "What is theory?" - fett konstigt och svårt ämne. Men jag fick faktiskt en idé för flera veckor sen som jag tänker köra på. Det behöver inte va så himla avancerat - jag kommer göra det enkelt, prata om varför begreppet teori är så förvirrande. För det är det. Tycker jag i alla fall..  
 
I eftermiddag drar jag nog till gymmet en stund. Sedan funderar jag allvarligt på att gå och lyssna på en lucia-konsert som kommer va i Karlstads domkyrka på kvällen. Därefter ska det tydligen va nån sorts eld-konst uppvisning med sång och dans i Sandgrundsparken. Kanske kan va mysigt. Vi får se. Jag kanske stannar hemma och kollar på Vampire Diaries istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0