Packa, packa och.. packa

Är i full gång med att packa allt för hemresan till Borås imorgon. Vette sjutton hur jag ska få med allt, men det måste gå på nåt sätt. Den beryktade knökmetoden brukar ju funka, får se upp så jag inte spräcker väskan bara!
 
Den här gången är det nämligen extra speciellt. Jag ska inte bara vara hemma ett tag under jul och nyår, utan faktiskt stanna kvar ändå till slutet av mars. Detta p.g.a att jag har praktik i Alingsås under jan-feb. Så det är därför jag oroar mig lite över packningen - det är ju 2 ½ månad som gäller.
 
Nåja, hade alltså sista skoldagen idag för i år -gött det. Jag lyckades väldigt bra med min presentation tycker jag. Härligt när det går som man tänkt sig och även ännu bättre. :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Åh låter härligt! Hoppas du får en riktigt bra praktik :)!

2013-12-18 @ 18:42:09
URL: http://stockholmselina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0