Födelsedag x 2

Jag får börja med att uppmärksamma min farfar och min faster som båda fyller år idag! Om jag har fattat det hela rätt så fyller de tillsammans 136 år! Här hade det passat med en liten mattegåta till er läsare, med ledtrådar om hur gamla födelsedagsbarnen måste vara. Men jag tror vi skippar det! ;)
 
Det mest spännande som annars hänt idag är att en polisbil dök upp utanför mitt lägenhetshus för en stund sen. Två poliser gick in och bankade på någons dörr. Nyfiken som jag är kan jag inte låta bli att undra vad de hade för ärende? Och vem sökte de efter?  Har det hänt nåt?

 
Nepp, nu är det dags att gå ner och kolla om maskinerna är färdiga i tvättstugan!
 
 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0