Hejhej

Nu är jag på värmländsk mark igen. Dagen har varit lång - åkte kl.07.00 från Borås, var framme i Karlstad vid lunch, och sen direkt till skolan och plugga med min studiegrupp.
 
Dagarna "hemhemma" har som vanligt gått väldigt fort, och det har inte blivit av att jag uppdaterat här på bloggen. Men här kommer en snabbresumé för de intresserade:
 
Fredag: simning på Stadsparksbadet och bjuden på thaibuffé-lunch av mamma. Nice!
 
Lördag: Inomhus-SM i gång i Göteborg. Tyvärr startade inte jag då jag varit sjuk med feber veckan innan och inte känt mig pigg sedan dess. Fick gå runt och heja på alla andra gångarna istället.
På hemvägen klarade vi tre Sandmerssyskon av utmaningen att ta oss hem från Göteborg. Kan ju vara lite lurigt att komma ut ur stan så man kommer in på rätt väg. Det var lite trixande, vi körde en liten omväg men hade ändå läget under kontroll. Jag fick agera kartläsare och Fredrik körde. Duktiga var vi!
 
På kvällen kollade vi på Melodifestivalen och skrattade gott åt "En riktig jävla schlager". Kul var också att Boråsbandet "State of Drama" gick vidare. Faktiskt tyckte vi i familjen att de hade en av de bättre låtarna hittils i år :)
 
Söndag: Sovmorgon, lite plugg, shopping i Knalleland och besök hos farmor. Därmed fick jag köra lite bil också vilket behövs! Man blir ju lite ringrostig när man aldrig kör längre..
 
Måndag: Hårklippning hos frissan, lite lätt styrketräning på gymmet, och lite annat smått och gott.
 
 
Nu tänkte jag lägga mig, var ju uppe tidigt i morse!
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Snygg lugg! Det blev asbra! :) Det låter som om du haft en fantastiskt bra långhelg! Behövs mycket avbrott i vardagen innan våren kommer!

2013-02-19 @ 21:34:13
URL: http://stockholmselina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0