Nya tågupplevelser

Idag blir det att uppleva två nya grejer i samband med att jag åker hem till Borås och Sandhult över helgen. För det första ska jag åka på kvällen. Tåget går ca 17.30 och jag är då i Borås ca. 21.30. Vanligtvis åker jag på morgonen, så att jag är framme vid lunch. Men denna gången testar jag alltså denna variant.

För det andra blir tåg-rutten annorlunda. Idag har jag ett tågbyte, och det i den lilla hålan Öxnered. Tänka sig att man kan åka så olika vägar när man åker tåg. Jag har bytt i alltifrån Göteborg och Hallsberg till Kristinehamn och Herrljunga men idag är det alltså Öxnered som gäller. Förhoppningsvis ska det gå bra det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0