Sjukdomsrapportering

Har mått lite bättre idag. Febern är borta i alla fall. Har utvecklat dagens exercise till att hämta Metro + gå och handla + skala potatis. Det är alltså förbättringar i dessa magnituder vi snackar om.
 
Trots drygt 12 timmars sömn ville jag ogärna gå upp i morse. Dagen har bestått i att undvika frestelsen att " bara vila lite grann", vilket bara skulle resultera i att jag skulle somna. Det var som tuffast under eftermiddagen då jag verkligen hade lust att gå och lägga mig. Men jag intalade mig själv att det är bättre att vara vaken och uppe under dagen och sen gå och lägga mig tidigt på kvällen. Och det har jag i alla fall klarat av, så det är väl bra! Som tidsfördriv och nöje har jag fördjupat mig i enkätmetodik. Så roligt har jag det alltså! ;)
 
Imorgon ska jag försöka rycka upp mig; ska duscha och sedan iväg en sväng till universitetet. Men nu välbehövd och efterlängtad sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0