Sol-energi

Tänkte skriva ett instämmande inlägg om att solen är så härlig just nu och att det känns som våren äntligen är på väg! Som många andra bloggare jag följer redan har konstaterat så känns det som att många saker går lättare nu. Det är ljust nästan fram till sex på kvällen, och det är så gött. Den här hösten/vintern har jag faktiskt varit ovanligt trött på allt mörker och kyla, men nu ser jag alltså "ljuset i tunneln".
 
Var ute på promenad i solskenet idag och det går inte att undgå att fyllas med glad energi. Det är som om alla problem bara krymper ihop och försvinner! :) Bilder:
 
     

     
 
Annars är min favorit-vår-bild ett fotografi taget hemma i Sandhult för ett par år sedan. Jag brukar tänka på den som en stark symbol för våren:
   
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0