Sparlåga

Helgen har inte varit den bästa. Kan inte sätta fingret på exakt vad det är men jag har inte mått så bra. Idag på eftermiddagen har jag gått runt i dubbel uppsättning kläder men ändå huttrat till ibland. Igår när jag försökte träna gick och kändes det inte alls bra, var som ett tryck över bröstet. Hjärnan har varit trött och kroppen stel.
 
Kanske är det lite utmattningssyndrom efter att det är så mycket nytt i skolan hela tiden just nu. Hjärnan kan ju ha blivit tillfälligt överhettad eller nåt.
 
Följaktligen har jag tagit det väldigt lugnt i helgen, legat och läst i sängen, tagit långsamma promenader i solskenet. Jag tänker strax lägga mig i hopp om att sova bort detta tillstånd till morgondagen. För det passar INTE att dra på sig en infektion nu. Nej, det vill vi inte ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0