Vampire Diaries

Nu har jag (äntligen) sett mina första Vampire Diaries-avsnitt, och jag är helt såld!
 
Då jag av princip föredrar att läsa de bakomliggande böckerna innan jag ser filmer etc har själva film/tv-tittandet en  tendens att dra ut på tiden. Det är alltid några andra böcker jag ska läsa före. Nyligen har jag i alla fall läst ut Vampire Diaries-böckerna och tänkte kolla upp om det gick att se serien någonstans. Och visst, det fanns bl.a. på Viaplay. Så härom dagen signade jag rent impulsivt upp mig på Viaplay, tv-paketet. Är gratis första månaden och därefter 49 kr i månaden om jag vill fortsätta med det.
 
Hur som helst är serien sjukt bra! Det visade sig rätt fort att den inte utgår så mycket från böckerna, men det gör absolut ingenting, tv-storyn är så mycket bättre! Så en hel del kvällar framöver vet jag vad vilket tv-program jag ska ha som belöning efter en bra jobbad skoldag!  Tycker jag är värd en eller två avsnitt nu faktiskt, har pluggat på bra med statistiken :)

Kommentarer
Postat av: Jossi

Fortsätt titta! Den senaste säsongen är hel sinnessjukt bra (dom andra också såklart).. fast det kanske du redan har sett på min blogg.. ;)

Svar: Ja jag har förstått detta utifrån dina uppdateringar på blogg och facebook ;) Självklart ska jag fortsätta titta, det får bli mitt nya nördobjekt, hehe. Sugen på att köpa den på DVD-box med en gång men vi får se.. :)
None None

2013-02-28 @ 17:33:30
URL: http://jossiworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0