Året 2012 i bilder

Januari. Det är årskrönikornas tid, listornas tid, backspegelns tid. Dagen har jag ägnat åt sammanställning av fjolårets fotografier. Alltid roligt att titta på! Tänkte jag kunde dela med mig lite av 2012 års bilder:

 
JANUARI
  ----

FEBRUARI
Brorsan hälsar på mig i Karlstad under sportlovet.
 
MARS
Jag gör "comeback" på inomhusSM i Uddevalla.
 
APRIL
Mamma firar påsk med mig här uppe i Karlstad.
 
MAJ
Sigge fyller 18, kan knappt tro´t.
 
JUNI
Avslutar mitt första universitetsår med exkursion i Skåne. Här i Christinehofs ekopark.
 
JULI
GångSM går av stapeln i denna stad - Stockholm.
 
AUGUSTI
Jag och brorsorna fiskar och tältar i Bredared. Den här har jag själv utnämnt till Årets Bild, så fin!!!
 
SEPTEMBER
Tävlingsdags igen! Denna gången i ett soligt Eskilstuna med Sverige-gänget. Jag slår stort personligt rekord på milen -nöjd!
 
OKTOBER
Ännu en exkursion, denna gång med turism-studenter. Ett av de värmländska besöksmålen var Mårbacka.
 
NOVEMBER
  ----
 
DECEMBER
Lite fjanterier med Berghemskusinerna kring juletid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0