Det sista av 2012

Min kamera-usb-sladd har varit försvunnen ett par dagar, det har därför dröjt med uppläggning av bilder som jag tänkt göra. Men nu kommer dem!

JUL
Halva släkten här på lunch på annandagen. Men inte vilken mat som helst - indisk hämtmat!
 
SKÖVDE

Alla nedanstående bilder är från Science centret Baltazar. Förutom där så var vi på Arena Skövde. På badhuset lyxade jag och mamma  till det med att gå till spa/relaxavdelningen, där jag även fick en massagebehandling! På bowlingen var vi syskon poängmässigt ganska jämna, vilket var kul. Mindre kul var dock att jag i flera dagar efteråt hade ont i ryggen, kanske p.g.a felaktigt teknik?
Nu ett axblock av allt man kunde göra på Baltazar:
 
De manliga familjemedlemmarna testar koncentrationsförmågan vid en bilsimulator. Inte det lättaste!
och jag var på besök i rymden..
 
Fredrik gör stora såpbubblor med en rockring.
 
NYÅRSAFTON
 
   
Egengjord förrätt Spenat- och majsfrittatas, lite bubbel vid tolvslaget och bombning av pepparkakshus. 2012 är nu till ända!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0