Nöjet är helt på min sida

I dagens Metro summerades vårens nöjestv-nyheter och favoriter. Mycket att se fram emot! Snart är det nämligen dags för ännu en säsong med program som Skavlan, Melodifestivalen och Mästarnas mästare. Dessutom en del nya humorprogram som Allt faller och Familjen Holstein-Gottorp. Återstår att se om de är sevärda!

När vardagarna inte alltid känns så kul men man ändå jobbar på bra, tycker jag man kan unna sig lite tv om kvällarna. Jag ser det som lite av en belöning. Men alltid gäller deviset : plugga/träna/städa/tvätta först, tv sen!

Trots att jag inte har någon tv tittar jag ganska mycket på tv-program ( via datorn då alltså). Jag tror till och med att jag ser fler program nu  som Karlstadbo och tv-lös än när jag bodde hemma med tv! Lite lustigt. 
 
Nu blir det matlagning, Apelsincurry med quorn. Och sen lite tittande på Gladiatorerna, missade förra avsnittet. Mycket nöje!
 
 

Kommentarer
Postat av: Elina

Vill ha receptet på apelsincurry med quorn!:)

2013-01-27 @ 17:53:02
URL: http://stockholmselina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0