Tillbaka på (tränings)ruta ett

P.g.a långtidsförkyldning under jul och nyår har det inte blivit någon riktig träning på ett bra tag.Det är först denna veckan jag har kommit igång lite smått, varit på gymmet två dagar samt joggat lite grann. Men det går väldigt tungt alltså. Har en bit kvar till toppformen om man säger så, för att låna min pappas uttryck.

Om knappt en månad är det inomhus-SM i Göteborg (gång). Känns ju sådär lockande just nu. Det har inte blivit speciellt mycket gångträning under hösten/vintern i fjol. Var förkyld i november + hade mycket att göra i skolan + inte alltid så lätt att träna ute om det är skitkallt eller halt eller moddigt.

Nåväl, jag får hoppas att det lossnar lite grann framåt början av nästa vecka, så att jag kan träna på som vanligt då. Hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0