Vill inte!

Är för tillfället ganska avundsjuk på flera av mina student-vänner som har avslutat sina höstterminskurser sedan ett par dagar tillbaka, och som alltså är helt lediga tills på måndag! Själv har jag denna vecka haft redovisning i en kurs, samt fått råplugga allt innehåll i en annan kurs inför jobbig hemtenta imorgon! 8 timmar skrivtid beräknas den innefatta. Jippie! Som "plåster på såren" får man dock skriva ett par timmar på lördagen också. Japp, roligt helgsfördriv att se fram emot alltså!
 
Som ni förstår är jag inte alls pepp på detta. Hade varit otroligt härligt att slippa denna tenta, så man kunde fått i alla fall några hellediga dagar innan vårterminen drar igång. Men icke! Jag får EN dag, söndag, som vilodag...
 
Jaja, tyvärr är ju detta inget jag kan påverka. Är väl bara att bita ihop och få det hela överstökat!
 
 

Kommentarer
Postat av: sigge

Efter att ha bestigit ett stort berg, finner man bara att det finns många flera berg att bestiga som Mandela en gång sa. Fortsätt kämpa på:)

2013-01-17 @ 21:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0