Föräldrafritt

För tillfället är det bara jag och äldsta lillbrorsan hemma. Resten är på semester-resa i tyska Stralsund/Rügen. De åkte igår och kommer hem på söndag kväll.

Sigge jobbar ju (Posten) så igår och idag har jag varit själv hemma. Gött det faktiskt. Ingen som tjatar..

Vad gör man då, när vädret är ganska trist? Jo , då nördar man Vampire Diaries ;) . Och Harry Potter-filmerna också. Jag tänkte att jag får ju passa på, jag gör ju aldrig sånt annars. Ligger i soffan och kollar på tv hela dagarna menar jag.

Igår var jag och lyssnade lite förstrött på Ulrik Munther som spelade på torget. Jag tyckte inte det var något vidare, men det är ändå kul att vara där och känna av stämningen, se om man ser någon man känner. Få ett intryck av artisten på scen. För er som vill veta kan jag tala om att Ulrik Munther ser precis lika barnslig ut i verkligheten som på tv. Men så är ju också Rasmus på luffen en av hans främsta förebilder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0