Helena Housekeeper

Visste ni att min yrkestitel på Scandic är "housekeeper"? Låter ju nästan lite coolt. Det heter väl så för att hotta upp yrket antar jag. Städerska är inte lika glammigt..
 
Hur som helst, en fördel med att jobba på Scandic är att jag slipper matlåda! Jag får nämligen lunch där! Det är så himla gött. Visst, jag får lite mindre i lön, men det är det värt. Gör man sin egen mat och matlådor resten av året i Karlstad så kan man med gott samvete få vara lite bortskämd under sommaren tycker jag.
 
Hade sett fram emot en ledig helg men ska jobba i morgon. Bara att gilla läget. Jag slutar fyra istället för fem i alla fall, alltid något. Och så är jag ledig på söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0