Nostalgi

Härom dagen var mamma uppe på vinden och hämtade ner några lådor. Och i dem fanns inget mindre än gamla babykläder! Det var både sånt som jag och Fredrik haft när vi var små. Så sött! En del av dem kommer jag faktiskt ihåg, och en del har min gammelfaster ( mammas faster) Edit själv sytt.
 
Visst blir man nostalgisk när man hittar sånt här. Tänk att man har varit så liten och go! Jag gick igenom alla lådorna, lade undan en del till loppis, men behöll också mycket. Vem vet, jag kanske får användning av dem i framtiden med egna barn?
 
 Vit stickad tröja, ev. gjord av mormor.
 
En av mina favoritklänningar, design à la Edit.
 
Min ursöta och supervarma vintermössa! Har aldrig haft en bättre!
 
          Men dessa mini-tofflor tog ändå priset! So cute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0