Söndag? Nä det var visst torsdag..

Dagarna flyter in i varandra, har ingen koll på läget. Jag är ju ovan vid att jobba helger och va ledig mitt i veckan och sådär. Nu har jag till exempel varit ledig i två dagar ( ja jag fick en extra dag ledig, men ska jobba det passet på måndag istället) och därför har det känts som helg.
 
Fastän jag varit ledig så har det inte blivit så mycket chillande. Eftersom brorsan för tillfället är hemma och helt invalid så behöver han "hemhjälp" hela tiden. Och då blir det ju jag som får rycka in, eftersom jag är "ledig". Så det har varit ett himla uppassande; fylla på vattenflaskor, fixa i ordning stolar, värma mat, lägga om bandage..  Dessutom har jag blivit tvungen att klippa gräset och annat skojjigt..
 
Nu blir det alltså jobb i några dagar som gäller. Bara att jobba på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0