Bläää

Dagens gångtävling tycker jag vi glömmer. Det gick skitdåligt, ännu sämre än jag förväntat mig. Inte kul alls.
Det enda som var bra var att jag fick en fin äggskärare som pris.
 
På grund av tävlingen har jag missat dagens stora händelse - prinsessbröllopet. Fast det känns inte så noga med Madeleine. Jag kollade på Victorias och Daniels bröllop, det var fint, men hon är väl lite av folkets favorit. Man kan också sympatisera mer med den forne gymägaren Daniel Westling från Ockelbo än vad man kan med finansvalpen Chris O´Neill från USA. Tycker jag i alla fall. Nä usch, jag tycker han ser så gammal och tråkig ut. Men men, det är ju Maddes val. Nu är de i alla fall man och hustru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0