Chokladboll XL

Helgen i Dalarna bjöd bl.a. på en massa god mat och läckerheter. Exempelvis avsmakades en chokladboll XL, den var seriöst större än en tennisboll! Vi käkade också rabarberpaj à la Hansson och en utsökt lyxig buffé på Sixten Jernbergs museum.
 
Självklart måste vi också förbränna dessa kalorier, det gjorde vi genom att tävla. På lördagen prövades ett nytt koncept, nämligen stafett! Fyra gångare gick varsin sträcka , tillsammans blev det en mil. Svängen ställde upp med ett starkt lag och levde upp till förväntningarna och tog hem segern. Jag agerade här fotograf och "lagkapten".
 
Jag gjorde mitt lopp på söndagen, det gick bättre än förra veckan men tiden blev inte särskilt imponerande. Fast vem bryr sig liksom. Jag får väl försöka träna på lite bättre under sommaren, SM går ju sent i år!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0