Dag 1

Efter en första introduktionsdag på nya städjobbet på Scandic är jag sådär trött och snurrig i huvudet av all information och nya intryck. Det är en massa dörrar, en del koder och nycklar, mängder med detaljer och specifika tillvägagångssätt. Förhoppningsvis blir det hela lite klarare i morgon.
 
Nu ska jag försöka mig på att somna någorlunda tidigt. Trött är jag, det är inte det, var nära att somna under Färöarna-matchen ( Sverige var ju pinsamt dåliga, det var inte direkt uppiggande). Men det finns ju alltid risk att man ligger och tänker på en massa som skett under dagen när allt är såhär nytt och att man inte somnar för det. Nåja, sovkudden väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0