Dag 2

Det kändes betydligt bättre på Scandic idag. Jag börjar få lite koll på rutinerna. Trodde att jag inte skulle hitta till alla dörrar och lokaler. Men det gick bra. Idag var det två tjejer som gjorde sin första introduktionsdag, och igår när jag hade min första var det en tjej som gjorde sin andra. Så vi är några stycken som är nya och som kommer jobba ungefär samtidigt senare i sommar. Känns bra det!
 
Dagens lite roliga grej var att det fanns kvarlämnat dricks i ett rum som jag städade i. Det fick jag behålla. 2 st amerikanska dollar var det, lite coolt tyckte jag!
 
Vi bestämde att jag ska dit en dag i nästa vecka också. Så att jag får ytterligare lite tid att komma in i det hela innan det är dags att börja på riktigt i juli!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0